miércoles, 16 de enero de 2013

Sabates "Mil pasos"


Ja fa temps que tenia en ment fer-li aquestes sabatilles a l'Arnau. No sé vosaltres però a mi m'encanta arribar a casa i treurem les sabates ... un com ho faig penso "ara ja estic còmode ... ja sóc a casa!!!".
El tutorial (molt fàcil per cert) està tret de la web "Mi rincón de mariposas" on hi trobareu altres tutorials molt interessants. 
Per què tenen aquest nom? doncs perquè mentre les feia l'Arlet com tenia soneta em demanava bracets, però a la vegada volia moviment i gràcies a la cançò "Mil pasos" del grup Soha aconsegueixo que es relaxi i s'adormi molt ràpid, no sé si és el compàs o el què però la veritat és que és la seva nana preferida. Tot i així vaig haver d'escoltar el tema unes quantes vegades ... resumint que vaig pensar que era un bon nom per les sabates del seu germà. Per cert, si teniu un moment escolteu-la perquè és preciosa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario