lunes, 21 de enero de 2013

Ja han arribat les etiquetes


De cara a fer les peces una mica més professionals vaig pensar que estaria bé incloure una etiqueta amb el logo i el nom del taller. Com incloure la imatge del llop era una mica complicat vaig decidir posar-hi la poma que també diu molt de mi (a que us he deixat intrigades). De fet si us fixeu apareix a la dreta del blog també.
Buscant per internet vaig veure moltes empreses que feien etiquetes i em faig decidir per una en la que podies triar el dibuix i el preu era raonable (5,6€ 50 etiquetes, si gasto totes serè feliç, despeses de transport incloses). El nom de la pàgima és Todomarcado
Als dos dies (super ràpid) ja les tenia a casa. Em faig quedar una mica xof perquè esperava que fossin de tela i són com de plàstic, però espero que un cop posades a la tela la meva impressió canvii ... siguem optimistes i esperem que si. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario